Úvod »
Teens »
Pan Karel »
Diskuze k povídcePan Karel
Jednou k nam poprvý přišel pan Karel. Byl starý a porád se dival na mě a usmíval se na mě.Pořád si povidal s mámou a potom mi máma říkala že budu chodit k panu Karlovi na navštěvu a budu dělat všechno co ...
Reakce na příspěvek s ID:
14817 :
Příspěvky, které považujete za kvalitní:
Celkem příspěvků: 36
• Jarka
31.05.2008, 16:37 - ID:14817
Urza ty seš debil.
• Jarka
11.06.2008, 20:50 - ID:15367
Debil je stupeň postiženého člověka, nechápu, co se ti nezdá na úrovni?
• Urza
01.06.2008, 11:18 - ID:14836
Děkujem

. Umíme ocenit , když se lidé vyjadřují na úrovni

.
• Jarka
31.05.2008, 07:54 - ID:14811
Náhodu se mi to líbilo, ty chyby hrozný, jinak super.
• Michal
15.05.2008, 04:08 - ID:14173
To jeje: Musim souhlasit s Urzou nebo s pane profesorem jak jsi ho tady nazval ( sry Urzo neodolal jsem

) radši nebu a ani nechci počítat kolikrát jsi tady psal že už nebudeš odpovídat ani reagovat a ejhle ho vykuka zase prudí

to Urza: já se Hujera a jejea nebojim

a hele mám takovej dotázek nemáš icq já bych docela s tebou pokecal jestli máš zájem i na jiných místech než na takovýchto intimních ve čtvrtek odjíždím tak se sem kouknu až v neděli takže kdyby jsi měl zájem tak to sem písni a hodim ti maila a domluvíme jo zatim čus ps: jeje člověče ať ti nepraskne žilka

a za pravopisný chyby se omlouvám jak Urzovi tak Jejemu
• Urza
16.05.2008, 02:54 - ID:14210
No , asi máme každý jiný názor na to , co znamená ,, přestat se vyjadřovat v komentářích u mágyně ´´ . Jeden by řekl , že to znamená , že od doby , co člověk toto napíše , už tam nebude psát komentáře . Ale zjevně má pro to jeje jinou interpretaci

.
Krom toho nás ani nenasíráš , ani Tebou netrávíme moc času .... spočítej si , kolik času jsme Ti dali při rychlosti psaní 450 úhozů za minutu . Tolik to nebude
Jinak je nám opravdu líto , že Tě tak bere , že některé lidi zajímají více naše komentáře , než Tvé , ale bohužel , to rozhodně nezměníš tím , že budeš nadávat jim , ani tím , že budeš nadávat nám .
Navíc prakticky nereaguješ na 80% našich argumentů proti Tobě , protože prostě nemáš jak , tak raději jen nadáváš .... klidně to dělej dál , ale my se k nadávání nesnížíme .
• jeje
15.05.2008, 23:09 - ID:14206
to michal:neboj chlapce zilky mam v poradku a reknu ti,fakt se mi libi jak zacinas vetu "musim souhlasit s urzou".zeby jsi nemel svuj vlastni nazor?kdyz totiz ctu ty tve prispevky coby psa obranare tak jsou skoro kopie tech co ja vim snad verci ci nekoho jineho z komentaru magyne.ja se tady hadam s urzou coz je uz jak uznavam docela trapny ale hajim a myslim si ze svuj vlastni nazor.nazor tvuj tady postradam opomenuli dolezprdelactvy a velice povedenou ironiji.NEOMLOVAM SE ZA CHYBY
• jeje
15.05.2008, 22:47 - ID:14205
hele vy chytraci ja psal ze koncim co se tyka magyne a to znamena co se tyka vyjadrovat se tam v tech komentarich a to jsem udelal i kdyz je pravdaze ne hned napoprve jak jsem slibil.priznavam ze me vytaci kdyz vidim jak pan"profesor"je vlezlej vsude a vsude radi,rika kdo jak ma psat a otevrel si tady snad z nudy ci co jakysi krouzek kterym se tady sice nenasilnou formou ale o to vlezlejsi snazi ovlivnovat zdejsi atmosferu.vsim sem si ze uz i autori zde pisici snad cekaj co na to"profesor"URZA.ON JE TOTIZ SCHOPEN NEKDY POCHVALIT i uplnou zhovadilost! a kdo jsi ty michal?nevidel jsem tve hodnoceni teto povidky ale rovnou jsi setady pustil do mne zeby taky hujer?mimochodem to jsem na adresu urzy a jeho priznivcu nerek prvni ja.asi te pekne nasyram ze travis tolik casu semnou,vid urzicku.
• Urza
15.05.2008, 11:54 - ID:14175
Heh , no klidně , komunikujeme už s hafo lidma odsud . Jen absolutně nestíháme .... ale to se asi nezmění

)
• t0my
14.05.2008, 17:11 - ID:14152
OMG nehádejte se tu tady!Zde se honí ne nadává
• Urza
15.05.2008, 00:03 - ID:14172
Ono vůbec , jeje .... Ty tu napíšeš , co Ti vadí , my Ti vysvětlíme , že to tak vlastně vůbec není a místo toho , abys řekl : ok , mýlil jsem se , raději dál meleš kraviny a urážíš . Inteligentní člověk se pozná mimo jiné podle toho , že když udělá chybu , uzná ji . Blbec udělá chybu a/nebo se splete a pak doufá , že když na tom bude stále trvat , tak to přestane být omylem .
• Urza
15.05.2008, 00:01 - ID:14171
My se do Tebe navážíme ? Podívej do jakýkoli diskuse - my vklidu komentujeme ( nebo píšeme ) , přijdeš tam Ty a začneš nám nadávat .
Je zajímavé , jak omezeně soudíš naše pocity pouze podle svých . Ty nás vytáčíš ? Vždyť Ty jsi ten , co neustále prudí do nás , Ty jsi ten , co neustále mele o tom , jak už končí s příspěvkama ( a stále dál přispívá ) , Tys dnes napsal , že kvůli nám skončíš se čtením povídek , jak Ti to znechucujeme . My jen reagujeme a nikde jsme proti Tobě nic nezačínali . Smiř se s tím , že Ty jsi ten , koho vytáčíme my , ne naopak .
A kdo nesnese nesouhlas ? My ho bereme vklidu , jen Ty na každý nesouhlas reaguješ tím , že sprostě nadáváš a obviňuješ lidi , že se proti Tobě spikli .
A že pod nickem Urza jsou dva lidé a ne jeden , už sis též mohl všimnout .
• jeje
14.05.2008, 23:31 - ID:14168
dobry den pane profesore urzo!co se do mne navazis?odpovidal jsem tOmymu.jasne???a bylo to vzdy tak ze stacilo malo,male fouknuti.ja jsem neco malo napsal a tobe na odpoved jen malokdy stasilo napsat jeden odstavec, musel jsi se vzdy poradne predvadet.myslim ze uz jsem na to prisel co te na mne tak vytaci.to ty nesneses jakykoliv nesouhlas s tvym nazozorem dokonce si musim myslet ze nejsi ani urza ale stara hadava urzova.fakt stebou je tady lepsi zabava nez na nekterych povidkach.cusik a zas se ozvi

a proc "pane profesore"?na to snad prijdes sam.
• Urza
14.05.2008, 19:12 - ID:14154
LoL , to bylo fakt malý fouknutí . Hele , co kdybys nám dal pokoj ? Nedělej se tady , jak se nechceš hádat . My Tě ignorujeme a Ty se do nás neustále navážíš

. I tady jsi opět začal Ty , stejně jako kdekoliv jinde a kdykoliv jindy . Není tady jediná hádka , která by začala tím , že my bychom zničeho nic začali nějak rejt do Tebe .
• jeje
14.05.2008, 17:24 - ID:14153
tOmy mas pravdu.jen fouknu do bublifuku a vidis kolik bublin je z jednoho maleho fouknuti.tobe se omlouvam.
• jeje
13.05.2008, 23:30 - ID:14111
jinak k autorovi,hruza des a hruza.hlavne obsahem!uz nikdy prosim nic nepis!dekuji
• Urza
14.05.2008, 11:56 - ID:14136
Hehe , díky , Michale . Ale počítej s tím , že budeš obviněn ze spiknutí proti jejemu a označen Hujerem
• Michal
14.05.2008, 04:14 - ID:14121
to jeje: když tady kritizuješ Urzu tak by jsi se měl podívat na sebe chlapečku nebo co jsi vlastně za pohlaví

protože Urza to píše aspoň řekněme trochu s citem ne už nikdy nic nepiš co to je za blbost ano každej může mít svůj názor ale psát takový kraviny promiň ale ty Urzovi nesaháš ani po kotníky
to Urza: chlape si fakt borec u tvých komentářů jsem se docela pobavil jen málo kdo umí napsat rozumný a celkem vtipný komentáře klobouk dolu
• Urza
14.05.2008, 02:05 - ID:14119
/pokračování/ erotickýma povídkama a tu povídku jsme tam dali a pak tam začali i číst ostatní povídky a psát komentáře ? Ale Ty prostě přemýšlíš pořád jen tím svým jedním způsobem a ani Tě nenapadne , že by to mohlo být jinak .... našli jsme server , dali jsme sem povídku a píšeme komentáře , nezávisle na tom , že jsme napsali povídku . Ty taky kritizuješ a tos sem ani žádnou povídku nedal ( nebo ano ? ) .
4/ Suverenita ? Co myslíš , je suverénější napsat
myslíme si ,
podle našeho názoru ,
připadá nám ,
povídka na nás působí , nebo psát věci typu
je to hrůza ,
je to děs ,
už nic nepiš ,
strašný ?? Uvědom si , jakým způsobem píšeš kritiky Ty a jakým my a pak se zkus trošku objektivně zamyslet , kdo z nás vystupuje suveréněji .
• Urza
14.05.2008, 02:00 - ID:14118
1/ Po kolikátý už říkáš , že na něco nebudeš reagovat ? Minimálně pětkrát to tu už bylo ( a možná ještě víckrát ) . Přesto pořád reaguješ . Je to komické
2/ My si žádné lidi na pomoc
NEBEREME . Já nevím , proč Ti dělá takové problémy pochopit , že se prostě může někomu nezávislému zdát , že říkáš kraviny a tak Ti to řekne . Nebo to má Tvé ego takový problém přenést , když lidi kritizují Tvé názory ? A děláš z toho nějaké spiknutí , které punktujem proti Tobě ? Co kdyby sis připustil , že mnoho nezávislých lidí , které nikdo nikam na pomoc nezve , s Tebou prostě nesouhlasí ?
3/ Proč myslíš , že jsme tu četli povídky a začali reagovat až poté , co jsme naši vložili ? Co kdyby ses na to zkusil podívat tak , že jsme napsali povídku ( dřív ) , pak jsme našli server s
• jeje
14.05.2008, 01:35 - ID:14117
urza proc si beres na pomoc lidi?a pokud je Hujer urazka tak promin.me tato postava pripeda komicka a tim jsem tobe polichotil jelikoz ty me pripadas tragykomicky.konecne by jsi mel pochopit,nejde me o to ze tady neco napises ale kolik a jak odusevnele se snazis zapusobit.dokud jsi nenapsal tu svou povidku,vubec jsi se tady neobevil ale po jedine povidce tady se z tebe stal nejvetsi radce a odbornik.to jedine mi vadi,ne kritika ale cetnost a ta suverenita s jakou k tomu pristupujes.a konecne si taky uvedom ze vetsina lidi tady pise jen kratce a vystizne libi ci nelibi,mozna nekteri co by se jim tam jeste libilo ci nikoliv.jo a bud tak hodnej cti co pisu a neprekrucuj.myslim ze to stejne udelas zas ale upozornuji te predem ze uz na tve vychytrale zavadejici odpovedi nebudu reagovat.cusik
• Kevin
14.05.2008, 00:32 - ID:14114
to jeje: Ahoj, mohl bych se tě jen pro zajímavost zeptat, kolik ti vlastně je?
• Urza
13.05.2008, 23:40 - ID:14112
Zajímavý .... my napíšeme , co si o povídce MYSLÍME a používáme obraty typu
Takže v nás vyvolala asi takovou reakci ,
tak by bylo možná dobré psát postupně ,
Doporučujeme autorce ,
raději nehlasujeme , protože přeci jen jsme předpojatí proti tomuto tématu - tím vyjádříme , co se nám nelíbí a zároveň doporučujeme autorovi , co zlepšit . Ty napíšeš :
hruza des a hruza.hlavne obsahem!uz nikdy prosim nic nepis!A TY NÁS BUDEŠ KRITIZOVAT ZA TO , ŽE NEDÁVÁME PROSTOR JINÝM NÁZORŮM ??Vždyť my svou kritiku píšeme alespoň slušně a konstruktivně . Ty pak napíšeš ,, nikdy už nic nepiš ´´ a nás obviňuješ , že kritizujeme blbě ? Co Ti vadí ? Že s našimi komentáři souhlasí víc lidí než s Tvýma ? Proto ty lidi urážíš ? Proto urážíš nás ?
• jeje
13.05.2008, 23:24 - ID:14110
to urza.ty tvoje komentare me zabijou.ty jsi fakt ten nejlepsi nejvetsi a nejsolidnejsi krityk.udavas ten jedinej spravnej smer a jednou si vsichni co tady pisou povidky budou cenit jen a jen tveho nazoru.ZE SE MUSIS FAKT HRAT NA NEJPOVOLANEJSIHO UPLNE DO VSEHO KECAT.TIM NEMYSLIM JEN KOMENTARE K TETO POVIDCE.tebe bych snad rad poznal i osobne.JSI FAKT VYJIMECNY!!!!MAM POCIT ZE ME SNAD TY POVIDKY DIKY TOBE I PRESTANOU BAVIT.JO A NEZAPOMENTE SE TED TADY OZVAT TAKY VY VSICHNI HUJEROVI,tobytja,verca a.t.d.Ale uz ted vam vzkazuji,DEJTE SE VYCPAT.ZDALEKA NEMATE NA TATKU HUJERA-URZU.
• Urza
13.05.2008, 23:49 - ID:14113
Jako co Ti vadí ? Že vyjádříme slušně tentýž názor , co Ty vyjádříš jako buran ? Čím se Ti jako máme zalíbit ? Že budeme své komentáře pronášet stejně absolutně jako Ty ? Máme taky jako Ty psát místo ,, myslíme si , že je to tak ´´ , prostě jen ,, je to tak ´´ ? Máme psát slovo krityk s tvrdým y jako Ty ?
Tobě sice přijde , že dáváme nějaký směr a nepřipouštíme nic jiného , ale vždyť se podívej na to , jakým způsobem píšeme komentáře my a jakým způsobem je píšeš Ty .
Ty sám děláš to , co nám vyčítáš , daleko víc než my !! Jedinej rozdíl je v tom , že s našima komentářema souhlasí ještě pár lidí - to takhle přijímáš pokaždé , když s Tvými názory lidé nesouhlasí ? Že je začneš urážet ?
• t0my
13.05.2008, 22:14 - ID:14103
Urza ty seš kanec u tvých komentářů sem se docela zasmál

jo a když se podíváte na profil toho emailu na lide.cz tak zjistíte že té holce je 9 let (to vysvětluje šílený sloh a pravopis) a mimochodem když na ten email chcete něco poslat tak vám automat vyhodí mail že jste odeslali nedoručitelnou zprávu... takýe nwm jestli v tom nemají prsty třeba ufoni
• Urza
13.05.2008, 22:57 - ID:14109
Hehe , no .... autorka není rozhodně jediná , o jejímž věku , pohlaví , inteligenci či druhové příslušnosti je možno diskutovat . A vzhledem k úrovni psaní některých autorů a vkusu některých čtenářů , by nebyl až takovej problém napsat bota , kterej by procházel web a tvořil povídky . Takové povídky by sice neměly děj a bylo by v nich hafo stylistických chyb , ale nadruhou stranu by obsahovaly přehršle sprostých slov , orgasmů , spermatu , obřích penisů , děvek , zvířat , mrtvol a nadržených rodinných příslušníků . Úspěch by byl zaručen .
• Já
13.05.2008, 19:23 - ID:14095
to Urza: kolik vas to pise ze pouzivate vyhradne 1. osobu mnozneho cisla? a k povidce: celkem k zasmání, když sem v jedný větě napočítal 20 "a" tak už sem dál počítat nemoh...
• Urza
13.05.2008, 19:59 - ID:14096
Mno jak kdy . Většinou jsme tu dva - má drahá polovička a já , přičemž to píšu spíš já . V takovém případě máme černej nick . Při červeném nicku je tu jen má láska a při modrém jen já
• Urza
13.05.2008, 15:55 - ID:14068
Navíc je to absolutně neprocítěný , je to něco jako popis , co se stalo , žádné emoce . Je sice fajn , že je napsáno ,, sledovala jsem , jak mi dělá tohle a tohle ´´ a dodáno ,, šíleně to bolelo ´´ , ale celé to působí asi tak , jako kdyby sledovala v televizi večerníček a naprosto vklidu si to užívala a krom toho to ještě mimochodem bolelo . Stále se opakující slova brečela a bolelo tam též docela vadí . Doporučujeme autorce , aby se naučila popisovat alespoň nějaké pocity ( a je možná lepší začít u nějakého normálního tématu a ne takového hnusu ) , začala oddělovat věty , nebo dokonce používat odstavce a celkově do toho ,, méně bušit ´´ . Ohodnotili bychom to jednoznačně na pět , ale raději nehlasujeme , protože přeci jen jsme předpojatí proti tomuto tématu .
• Urza
13.05.2008, 15:51 - ID:14067
Tohle je tak špatně napsané , že jsme to mohli klidně dočíst do konce , ačkoliv nám ubližování malým dětem vadí . Protože tahle povídka člověka skutečně do děje nejen nevtáhne , ale ani ho sama není schopna kontinuálně sledovat . Takže v nás vyvolala asi takovou reakci , jako kdybychom někde viděli větu : ,, někdo ubližuje dětem ´´ . Ten pravopis je prostě šílenej . Co se děje týče , tak by bylo možná dobré psát postupně a ne se vracet v čase ve stylu : šíleně to bolelo-začala jsem brečet-bolelo to-začala jsem brečet-bolelo to fakt šíleně-začala jsem brečet a tak dále . Dělit text do vět by neškodilo , když už ne do odstavců . Dále jsou tam nelogičnosti typu , že dívenka , která neví , co znamená kundička či ocas , používá slovo kouřit ve správném kontextu . A navíc je to celý úchylný .
• tobytja E-mail
13.05.2008, 11:02 - ID:14056
Pravopis bych tentokrát nevyčítal, přece jen to má psát malá holka, která toho o pravopisu a slohu ještě asi moc neví. Ale pětilitrovej klystýr po celou noc? Jednak by ji to roztrhalo a i kdyby ne, tak by ji do rána zabila nerovnováha vody v těle. Do té doby by se totiž ta voda vstřebala do konečníku a tak obrovské množství vody by jí natolik zředilo krev, že by neměla šanci přežít
• Urza
13.05.2008, 12:12 - ID:14058
To si nemyslím . Sice nejsem malá holka , ale když jsou vedra a já něco dělám namáhavýho , vypiju až 16 litrů tekutin za den . To je sice takovej extrém , ale standartně bez nějaký zvláštní námahy piju tak 8 . Ale když já zvládnu 16 litrů bez problémů na svejch 85kg , malá holka zvládne podle mě 5 litrů taky . Jestli tedy není to vstřebávání jinak pro konečník a pro standartní pití pusou , v medicíně se nevyznám a svou drahou polovičku , která se vyzná , tu teď u sebe nemám ....
• faweks
12.05.2008, 23:10 - ID:14041
děs běs
• Teaser
12.05.2008, 10:25 - ID:13985
Ale no tak, dej ji ctyrku.... obcas je tam slovo bez chyby, tak bud velkorysy

ufuf
• čtenář
11.05.2008, 20:40 - ID:13953
Tak to je hrůza,čeština za 5 a obsahově kravina první třídy !!!!