• Nobody
10.10.2008, 17:44 - ID:19888
From:KK. Kingu rád bych si už přečetl pokračování.Myslel jsem že ta přestávka je kvůli Adminovi ale i když už Admin pustil nové povídky tvou jsem ještě neviděl.Byl bych rád kdyby jsi příběh dokončil na těchto stránkách a nenechal se odradit.Mně se tvůj seriál líbí.Mám jedno heslo Žít a nechat žít .A ani inkvizici se vývoj nepodařilo zastavit, tak to nevzdávej.
• KK (King Kráťa) E-mail
11.10.2008, 14:48 - ID:19910
Lidi, na e-mail velke.trio@seznam.cz nám stejně nic nechodí, takže kdybyste opravdu měli zájem to zatím přeřadit na tu naši původní stránku, která není od luggermana (ta bude ta hlavní, až ji luggerman dodělá), tak posílejte povídky na e-mail t.kratoslav@seznam.cz, který je mým. Já to kdyžtak přidám
• KK (King Kráťa) E-mail
11.10.2008, 14:45 - ID:19909
My to udělali hlavně kvůli těm rýpalům, co tvrdili, že si něco kompenzujeme, a kvůli těm, co tvrdili, že tím dáváme najevo svoji nadřazenost. Přitom jsme to mysleli jako Big a ne jako Great.
• Roxer_19
11.10.2008, 09:30 - ID:19904
Ja teda nevím jak ostatním, ale třeba mně je to celkem jedno
• KK (King Kráťa) E-mail
11.10.2008, 08:52 - ID:19902
Vážení, rozhodli jsme se (já, Fred a Nemo), že přejmenujeme naši skupinu z Velké TrioaSpol. na Admin TrioaSpol. Tak co, zní to pořád tak jak jste někteří říkali?
• KK (King Kráťa) E-mail
11.10.2008, 08:51 - ID:19901
A mimochodem, já sám už komenty moc nepíšu, protože to podle mě nemá moc velký smysl... protože je to buď jeden dva komentářů k nějaké povídce (když se povídky objeví) nebo začátek další roztržky s mými odpůrci.
A teď veledůležitá informace pro všechny... pro jistotu ji hodím do nového komentáře, aby to všichni viděli.
• KK (King Kráťa) E-mail
11.10.2008, 08:49 - ID:19900
Já to nevzdal. Neboj. Nepíšu jen proto, že podle mě nemá cenu zdržovat se psaním zde, když se to objeví až po měsíci. Pravda, naše stránky mají do dotvoření daleko. Luggermanovi se do psaní nějak nechce...
Co se tyče Nema: Vyser se na ty pablbečky. Jsou to retardi a opruzové. Navíc puberťáci
Co se týče Odpůrce: Ne, tou gumou jsem myslel svýho Fakea.
Co se týče většiny: Já tu chci vidět komentáře ke své povídce ne vaše roztržky, které jen uráží Nema!
• Jakub
05.10.2008, 01:59 - ID:19670
ubohý trapný trapky, hňup, ubožák... Takové slova používáš v komentářích. Tebe ale rodiče určitě vychovali dobře, že? Ty jsi o moc lepší, než Odpurce, co? Oba dva mluvíte pořádně sprostě, ale Odpurce alespoň kritizuje k věci a nenaváží se do lidí, kteří se tady nemůžou bránit (narozdíl od tebe, který se naváží do jeho rodičů).
• KK (King Kráťa) E-mail
16.10.2008, 22:10 - ID:20045
Došly ti argumenty?
• KK (King Kráťa Web
14.10.2008, 17:13 - ID:19976
Cituju:
Myslím, že rozbití huby docela sedí, přítelíčku. Kdybys mi takhle nadával ve skutečnosti (jestli by sis troufl), asi bych se neudržel a vážně bych ti dal pěstí. A netvrď mi, že bys mi jen tak takhle začal nadávat! Jestli sis nevšiml přítelíčku, já tě tady paroduju a když někoho chceš parodovat, musíš ho dobře znát. Trestný čin krádeže se nevztahuje na komentáře k erotickým povídkám. Jo a podle tebe se lidi děli na vysokoškoláky a puberťáky, co?
• KK (King Kráťa) E-mail
14.10.2008, 15:58 - ID:19974
Cha, cha. Vysokoškolský profesor co mlátí lidi. Super. Nula jsi tu ty. Tak si to najdi, jako profesorovi by ti mohlo dojít, že se jedná o NETovou ETIKETu. Ve wikkipedie to najdeš. Jo, klidně tě zažaluju za krádež. Protože to je krádež. Že ses taky neozval dlouho, hm? Ti došli slova a teprve teď tě napadlo, co odpovědět? Radši už mlč, ty máš do profesora daleko, jsi puberťák jako vyšitý.
• KK (King Kráťa E-mail
14.10.2008, 12:36 - ID:19969
To mluvíš na mě ty nulo? Tak mě zažaluj. Chtěl bych vidět ten paragraf, podle kterého bych šel sedět. A netiketa je co? Já jsem vysokoškolsky zdělaný profesor a o tom jsem nikdy neslyšel. Mlč už radši, nebo ti dám pěstí! Já mlátím lidi, kteří jsou blbí, protože sou i slabší, než já. Kdo je chytřejší, je silnější. Tobě bych hubu určitě rozbil. (Pro zbytek lidí tady: Z toho debila, na kterého si hraju, si dělám srandu, protože hlupáka rozumným argumentem nepřesvědčíte.

)
• Nemo
14.10.2008, 01:13 - ID:19966
Che Guevara problémi máš asi Ty když nevíš o co jde.
• Nessy
13.10.2008, 21:18 - ID:19959
Já s tím ale nemám problémy...
• Che Guevara
13.10.2008, 20:56 - ID:19957
Spousta věcí možná, ale určitě ne všechno. Se vyvaruj dvojsmyslů a nebudeš s tím mít problémy.
• Nessy
13.10.2008, 15:32 - ID:19950
Jistým způsobem vyznít může spousta věcí. Záleží jen na lidech jak to chtěj chápat...
• Nemo
13.10.2008, 13:58 - ID:19949
Che Guevara o co ti jde vždyť se píše černě narozdíl od prvího KK. Další nechápavej co se zastává zmetků.
• Che Guevara
13.10.2008, 08:34 - ID:19948
Ten, kdo by měl přemýšlet předtím, než uveřejní příspěvek, který může jistým způsobem vyznít, bohužel nejsem já.
• Nessy
13.10.2008, 07:22 - ID:19946
to Nessy: Nevím, jestli si teď ze mě děláš srandu nebo to mylsíš vážně... Ale ti, co sem chodí pravidelně pochopili, že pravý KK je modrý, kdežto jeho napodobenina černá... Nejdřív přemýšlej než něco žblebtneš
• Che Guevara
13.10.2008, 01:46 - ID:19945
Rasistko
• Nessy
12.10.2008, 22:33 - ID:19933
A ty černej trotl...
• KK (King Kráťa)
12.10.2008, 22:18 - ID:19930
Nessy je pinda
• Nemo
09.10.2008, 22:37 - ID:19871
Ahoj Nessy tebe vždycky rád vidím
• Nessy
09.10.2008, 11:39 - ID:19840
to Nemo: Ahój
• Nemo
09.10.2008, 01:30 - ID:19831
strašně moc pozdravuji skvělou NESSY a moc dík
• Nemo
07.10.2008, 17:36 - ID:19771
nechte už toho NEMO vás už opustí a bude klid..........
• Odpurce
07.10.2008, 17:06 - ID:19768
pokud myslis me tak ja to nebyl. gumo
• KK (King Kráťa) E-mail
07.10.2008, 14:02 - ID:19761
Hale ty jedna gumo. Je trapné hrát si na mě. Kradeš mi identitu a věř mi, že je to ilegální a rozhodně to není podle netikety! A to nemluvím o tom, že zneužíváš můj e-mail. Ještě jednou a zažaluju tě! A myslím to smrtelně vážně :-@
• Odpurce
07.10.2008, 12:27 - ID:19753
NEMO je kretén
• Nemo
06.10.2008, 17:31 - ID:19727
NEMO už má všeho dost, poslední dobou má spostu blbých dnů. NEMO odplouvá za jiným dobrodružstvím

snad se vrátí pod jiným nickem
• KK (King Kráťa) E-mail
06.10.2008, 15:28 - ID:19721
Ah. Promiň, ale písek nám nedávno odvezli, tak si hraju tady. A to štěně si příště líp uvaž. Pobíhá tady bez vodítka a někdo by mu mohl ublížit.
• KK (King Kráťa) E-mail
06.10.2008, 15:23 - ID:19720
Hale, černý KK, nehraj si tu na mě ano? A co se vás ostatních týče... běžte se poprat na píseček děti, tohle je vážně strašný. Nic ve zlým Nemo! Ty se jenom bráníš!
• Nessy
06.10.2008, 12:12 - ID:19703
Bože můj! Nechcete toho už nechat?! Nevyznělo to, jako když se navážíš do jeho rosdičů, pokud to tak někdo bere, spíš se chce jen hádat, nebo se zviditelnit jako úctyhodný mravokárce. Sama za sebe ovšem myslím, že jakékoliv navážení se do lidí místo do povídek sem nepatří... A už snad dost, stejně se ničeho nedoberete
• KK (King Kráťa) E-mail
06.10.2008, 02:00 - ID:19695
Nemo děláš ostudu!
• Nemo
06.10.2008, 01:47 - ID:19692
tak aby už bylo jasno já jsen se do jeho rodičů nenavážel na takovou urověň bych neklesl. Zmínil jsem jen jeho vychovu a jestli to stěma rodičema tek blbě vyznělo je to možný a za to se teda omlouvám asi jsem to blbě napsal. A už se o tom nemíním bavit je to pořád o tom samím. Doufám že mou omluvu příjme nemyslel jsem to tak jak to vyznělo.
• Jakub
05.10.2008, 22:06 - ID:19686
Nechci, aby ses mu klaněl, nebo mu přitakával, ale říkám, že navážet se do něčích rodičů mi připadá ubohé (nebo tomu klidně říkej pod úroveň).
• Nemo
05.10.2008, 21:47 - ID:19685
já to jako záminku brát taky nebudu. Mě nějaká urážka neurazí, já mám nějakou uroveň a na tou neklesnu. Vždy jsem se zastával těch co byli napadnuty a co se týče mě na tom mi nezáleží když se mě někdo snaží urazit. Co se týče JAKUBA myslím že sví řekl a já taktéž nic víc k tomu nedodám. Jestli chceš abych se mu klaněl a přitakával mu k jeho urážkám na druhý jak to někteří břiblblí dělaj tak já to rozhodně neudělám...............
• Odpurce
05.10.2008, 21:25 - ID:19684
ctim lidi kteri jsou ucty hodny a to neni tvuj pripad. co se tyce vychovy tak si nemyslim ze z tebe rodice vychovali nejakou osobnost ktera ma nejakou uroven (kdyz se stale zminujes o urovnich, o tvych rodicich jsem se zminil ve stejnem smyslu jako ty o mych tak to neber jako zaminku

)
• Jakub
05.10.2008, 20:01 - ID:19681
Jo mluvím o tom, že jsi napsal, že ho jeho rodiče špatně vychovali. Připadá mi to fakt trapné urážet někoho, kdo se nemůže těm urážkám ani bránit. To je fakt pod úroveň. Hraješ si tady na hrozně slušného a spravedlivého člověka, ale přitom se chováš takhle podle a zákeřně.
• Nemo
05.10.2008, 18:59 - ID:19678
jsem netušil že se odpůrce nemůže bránit, blavn ě že má pussu prořízlou jen co je pravda. A jestli zase narážíš na to že jsem zmínil jeho výchovu ta už jsi stím trapnej já se za to omlouvat nebudu nic špatnýho jsem o jeho rodičích neřek akorát že ho špatně vychovali což je pravda.
• Jakub
05.10.2008, 12:33 - ID:19676
Kritizovat někoho, kdo se nemůže bránit, je podle mě stejné jako kopat do někoho, kdo je svázaný. Vrchol ubohosti!
• Nemo
05.10.2008, 12:23 - ID:19675
Ty jsi zase moc chytrej. Člověk který si z lidí dělá jen srandu a navážíse donich si nic jinýho nezaslouží než muto několika násobně vracet. To že jsem se tady jednou zmínil o jeho rodičích to neznamená še jsou to špatní lidé, tak to tady nezvevičuj. Pouze jsem napsal že je špatně vychovaný a nemá uctu k lidem
• Odpurce
03.10.2008, 15:16 - ID:19651
vsichni co maji KK za inteligentniho ci mentalne vyspeleho cloveka jsou proste mentali

jo a ty kecy o tom ze hledam svou identitu jsou opravdu k smichu. nejsem bezohledny jen se vysmivam sracum jako jsi ty a tvi negramotni kamaradi jako je napr. Nemo

ty sraci
• Pařan
10.10.2008, 23:33 - ID:19896
Všichni jste tady mentálové, akorát Odpůrce je momentál. Nebo Ementál? Já si teď
nejsem jistej.
• Jakub
04.10.2008, 05:32 - ID:19661
Proboha Nemo co to meleš? Lidi by na těch druhých přece měli hledat inteligenci a mentalitu! A co to jsou za kecy o Odpurcovych rodičích? Teď ses opravdu projevil jako větší ubožák, než Odpurce, protože rýpat do něčích rodičů může opravdu jen ubohý a zakomplexovaný debil.
• Nemo
03.10.2008, 17:39 - ID:19652
Odpurce no jestli ti to je k smíchu tak se není čemu divit s tvou inteligencí. Normální člověk tě bude litovat a hňup se bude sám sobě smát. Normální člověk na druhým nebude hledat jeho inteligenci či mentalitu. Ale najdou se takoví ubožáci jako jseš ty a začnou rýpat a žvástat blbosti jen aby byli zajímaví. Ale jednou za to rýpání přes rypák dostanou. Ano jse velmi působyvé jak se dokážeš vysmívat, je znát tvá vychva od rodičů. To slovo sráčů je význam toho, že na tebe serou no a tvé mentalitě nezbyde nic jinýho něž se jim vysmívat protože sám víš že nikdy jejich víší urovně nedosáhneš.
• Martin
28.09.2008, 23:13 - ID:19597
Nikdy jsem komentare nepsal,az kdyz jsem precetl povidku o hermafroditech,kde bylo par veci zarazejicich, na ktere jsem chtel upozornit a pri te prilezitosti jsem si vsiml velke nabubrelosti KK(nekdy mu asistoval i Nemo),od te doby se zalibenim ctu tyto komentare a vazne se bavim jejich prispevky ujistujicich nas o jejich znalostech,veku a vzdelani.KK pro informaci-profesor je vysokoskolsky titul udelovany prezidentem republiky,kdyz uz si na nej chces hrat a priste bych si toho debila vyprosil,jsem prece jen o neco vyssi a o hodne tezsi
• Nemo
29.09.2008, 13:47 - ID:19607
Martine jestli chceš stále debatovat o mé povídce týkajícíse o hermafroditech tak ti to můžu visvětlít. Obrať se na mé komentáře a napiš co ti není jasné.
• RedBarDragon
29.09.2008, 12:57 - ID:19606
Díky tohle bylo vyčerpávající vysvětlení. V podstatě jsem měl tedy s těmi profesory na gymnáziu pravdu - je to tam prostě zažité , takže se to používá i dnes..
• Hák
29.09.2008, 12:22 - ID:19605
Tak pánové, trochu mimo mísu, ale na vysvětlení. Zpčátku komouši odbourali akademické tituly, jako buržoasní přežitek. Z té doby známe paskvily jako promovaný lékař, promovaný ekonom, diplomovaný technik. Teprve, když dostudovali synáčkové papalášů, najednou jim chyběly tituly. Profesor je vědecká hodnost a jmenovaná přesidentem. Titul Středoškolský profesor byl přiznáván absolventům pedagogických fakult. A na gymnáziích je toto oslovení tradiční a běžné, pro všechny vyučující. Takže je podstatný rozdíl mezi Profesorem a profesorem.
• RedBarDragon
29.09.2008, 06:38 - ID:19603
Souhlasím s tebou ve všem, kromě jedné věci. Na gymplech si někteří učitelé nechávají říkat pane profesore . Na odborných středních školách to tak většinou není (alespoň já neznám snad žádnou takovou), ale na gymnáziích to je poměrně běžná věc.
• Matka
28.09.2008, 02:44 - ID:19578
Tedy jestli jsi doopravdy profesor, tak chudáci děti. Takové chytráky, jako jsi ty, kteří umějí jenom kritizovat a děti titulují pojmy jako retardovaný blbeček, by měli vyhazovat ze škol.
• KK (King Kráťa) E-mail
28.09.2008, 18:18 - ID:19590
Za pořvávání na kantora, že neumí naučit, že nic není apod. je ředitelská dutka. A ta je u nás podmínečným vyloučením. A za další, byť menší, prohřešek letí ten člověk na furt.
• KK (King Kráťa) E-mail
28.09.2008, 18:17 - ID:19589
Jo, tak setkal. Jenže na střední už ty lidi musej umět myslet. Za takový chování vůči kantorovi by od nás z gymnázia taky mohl letět. Neučim na základce. Pro sky: jenže on je nadržený POBUŠ, já jsem o něco dál. Podle mě mu není víc než 15 let.
• Matka
28.09.2008, 10:22 - ID:19586
Nikdy jsi se nesetkal s žákem, který by tě cíleně štval a provokoval? Tak to tedy gratuluju a doufám, že ti to vydrží, protože jinak ten kluk bude opravdu chudák.
• KK (King Kráťa) E-mail
28.09.2008, 10:12 - ID:19585
Retardovaným blbečkem tituluju toho nadrženýho puberťáka, kterej tady kritizuje, otravuje a hlavně si hraje na něco, co není. Svý žáky mám rád a nedal bych na ně dopustit, ale o některejch vejlupcích si myslím své.
• KK (King Kráťa) E-mail
27.09.2008, 22:55 - ID:19574
Pane bože martine, vždyť ty se začínáš chovat jako stejná debilita (mluvím o tom pubescentovi Odpúrci/Odpůrci)... A kdo tady řekl, že sex v povídkách je lepší? že vážim 54 kg ještě znamená, že jsem věchýtka. Neviděls mě, tak nemel. Nehledě na to, že retardovanýho blbečka jako je Odpůrce by zmlátil každej, takže mi ani nestojí za to, abych se ho dotknul, protože bych se snížil pod jeho úroveň (a to už je co říci).
• KK (King Kráťa) E-mail
12.10.2008, 18:22 - ID:19926
Drahý odpůrce, nosím kontaktní čočky, dioptrie deset neexistují. Mám na jednom oku tři (levé), na druhém dvě a tři čtvrtě (pravé). Jsem blonďák. Mám modrý oči. Vlasy nosím ostříhané skoro na ježka. Začíná mě štvat tvoje hraní na vševědoucnost. Kdybys to dělal bez toho, že bys mě - a taky Freda - samotného urážel z té samé věci (tedy vševědoucnosti), tak bych to nechal plavat. Ale jak si můžeš hrát na něco, za co nadáváš mě, že si na to hraju? Jak vy k my, tak my k vy - ti nic neříká? A není to vypádované jen proto, že takhle se to u nás ve městě říká. A laskavě mě nepřipodbňuj k Ozzákovi s brýlemi.
• Jirka
27.09.2008, 23:53 - ID:19575
Když je někdo hloupý, znamená to, že je snadné ho zmlátit? Ani bych neřekl.
• Nemo
24.09.2008, 23:21 - ID:19503
Vy jste teda prdlí, každý tady řešíte ty druhý ale nikdo si po svím prahem nezamete či jak se to říká. Jste trapky trapný a ubohý. Tímto zdravím KK a FREDA.
• Lia
03.10.2008, 14:25 - ID:19649
No, nechci kritizovat, ale pokud je KK profesor, tak by si měl také doplnit znalosti gramatiky. A ne, nekritizuji z vody, přečetla jsem si všechny články a nad některými hrubkami jsem opravdu jen kroutila hlavou. To mi na vysokoškolsky vzdělanou a navíc vyučující osobu moc nesedí.
• Martin
27.09.2008, 20:48 - ID:19573
Krato nezlob se,je to teda uplne mimo tema povidek,ale nekde si tady nekomu vyhrozoval fyzickym napadenim v pripade osobniho setkani,ale s tvoji postavou bych se vazne do niceho nepoustel.A podle prispevku tvych a tveho vecneho prisluhovace Nema opravdu vekem ani rozumem nepresahujete 20

Sex v realu je opravdu lepsi nez povidky.
• Nemo
27.09.2008, 20:30 - ID:19571
jakýpak přisluhovač no to jsem nikdy nedělal a dělat nebudu ty hňupe. A nikdy a nikde jsem nepsal kolik roků má KK a ani jsem to nenaznačoval. Jsou tady tak přitvrdlí lidé nebo se mi to jen zdá. Ne to se mi nezdá je to fakt který nejde vyvrátit jsou tu idioti
• Martin
27.09.2008, 20:18 - ID:19570
Krato nezlob se,je to teda uplne mimo tema povidek,ale nekde si tady nekomu vyhrozoval fyzickym napadenim v pripade osobniho setkani,ale s tvoji postavou bych se vazne do niceho nepoustel.A podle prispevku tvych a tveho vecneho prisluhovace Nema opravdu vekem ani rozumem nepresahujete 20

Sex v realu je opravdu lepsi nez povidky.
• KK (King Kráťa) E-mail
27.09.2008, 19:43 - ID:19568
pro tvoji informaci (nehraj si na to, že mě znáš): vážím 54 kilogramů, měřím 174 cm a poslouchám jedině ChinaSKI. Ano, ještě se někomu vysmívej za jeho nemoc ty bezohledný parchante... mít tě po ruce, asi bych ti řízl takovou, že bys už nevstal. Takový puberťáky mám nejradši. Ještě že já už učim adolescenty...
• Odpůrce
26.09.2008, 13:08 - ID:19545
ne ne Kraťo ty nejsi profesor ani nebydlis ve velkem meste. mas jen zakladni vzdelani, jsi tlustej a poslouchas metal
• Odpůrce
26.09.2008, 12:54 - ID:19544
dobre ty jsi profesor a ja drzitel Nobelovy ceny

vsadim se, ze jsi obycejny profesor nekde na druhorade stredni skole
Nemo by byl skvely psycholog kdyby byl alespon gramotny
• KK (King Kráťa) E-mail
26.09.2008, 12:42 - ID:19543
Nemo už je dospělý a vyštudovaný, víc ti řekne sám, když bude chtít. Takže školní vzdělání vytrpěl. Domnívám se, že jeho gramatika je taková, jaká je, protože má asi dislexii nebo tak. Je to ovšem milý člověk a byl by skvělým psychologem. Navíc věrný kamarád. A moji kámoši nejsou z vidlákova, přítelíčku. Jsem z města a profesor, takže nese..., jo?
• Martin
26.09.2008, 11:43 - ID:19542
No Nemo smekam klobouk,takovy psychologicky profil odpurce Krati podle par napsanych radku.Doporucuji studium na lekarske univerzite a pozdeji si zvol atestaci psychiatra,myslim ze bys byl opravdu jedinecny
• Nemo
26.09.2008, 01:56 - ID:19540
Odpůrce Kráti a copak jsi zažil ty? Ne já ti povím co jsi nezažil, pořádnou výchovnou lekci. Mě netíží blbost tak jaho tobě trapnost. Jsi obyčejný ubožák bez kouska rozumu. Neumíš nic než žvástat přiblblí keci co nedávaj rozum a proč taky ty žádnej nemáš. Kdybi jsi aspoň uměl pořádně si do někoho rýpnout ale zatím se snažíš a nejdetíto. Bude to asi tím tvím malím sebevědomím což by dokazovalo to, že se na nic nezmůžeš. Lituju tě chlapče, měl by si konečně dospět. Jsi docela dost flustrovanej, neumíš najít svou vlastní identitu. To je docela zlé ale u tvího případu se není čemu divit. Chlapče měl by jsi něco ze sebou dělat.
• Nemo
25.09.2008, 21:27 - ID:19535
no ještě se tu poperete hoši.

KK to chce klíd, oni si nafackujou sami žejo ubožáci običejní pisalci?!
• KK (King Kráťa) E-mail
25.09.2008, 18:26 - ID:19534
Myslím, že rozbití huby docela sedí, přítelíčku. Kdybys mi takhle nadával ve skutečnosti (jestli by sis troufl), asi bych se neudržel a vážně bych ti dal pěstí. A netvrď mi, že bys mi jen tak takhle začal nadávat!
• Katka
25.09.2008, 16:27 - ID:19527
Jistě pane profesore.
• KK (King Kráťa) E-mail
25.09.2008, 14:11 - ID:19521
Máš pravdu, kamaráde. Jenže takový lidé prostě jsou... zvlášť u internetu, kde vědí, že se s nimi ten druhý většinou nesetká a nedá jim přes hubu nebo něco podobného. Katko, počítat to nebudu. Prostě už nepiš, když to bereš jako dobrý nápad, a já možná taky neřeknu ani slovíčko o tobě. OK?
• On topic
22.09.2008, 14:47 - ID:19463
to Off topic:stop spam noob
• KK (King Kráťa) E-mail
30.09.2008, 14:19 - ID:19622
Já o té chybě alespoň vím a přiznávám ji. On ji nevěděl a vychloubal se, že je lepší než já a že jsem sračka(necituju, píšu to, jak jeho slova vyzněla).
• Matka
28.09.2008, 10:24 - ID:19587
Takže ty můžeš ve spěchu psát malá písmeka na začátku vět, protože jsi prostě líný a nikdo jiný se nemůže v něčem obyčejně splést? To je tedy přístup...
• KK (King Kráťa) E-mail
28.09.2008, 10:11 - ID:19584
to vim, že jsem napsal s malym. někdy ani začátky vět nepíšu s velkym, protože spěchám.
• Matka
28.09.2008, 02:51 - ID:19579
Ještě jsem si to tady pročetla a napadlo mě zeptat se, ve které třídě se asi tak učí, že se Slovák píše s velkým S.
• KK (King Kráťa) E-mail
27.09.2008, 19:45 - ID:19569
I/Y je hrozná chyba, to uznávám. Ale nevědět kde se píše ú s čárkou a kde s kroužkem... to už je záležitost nějaké první druhé třídy. Vyjmenovaná slova se probírají ve třetí. Takže jsem sice udělal hnusnou chybu, ale víc mě bije do očí, když vidim takovou jednoznačnou chybu jako je ú s čárkou uprostřed věty, než když vidim Litomišl (to je zrovna blbej příklad, v tomhle případě jsem to málem ani nedokázal napsat).
• Roxer_19 E-mail
26.09.2008, 14:57 - ID:19550
to KK (King Kráťa: No, s tou negramotností bych se tu zrovna být tebou moc neoháněl. Odpůrce se sice opravdu píše s Ů, ale syp si na hlavu popel a podívej se na svůj komentář z 15:21 (22.9.) kde máš mI to nějak přežijeme To je dle mého názoru školácká chyba stejných rozměrů.. (Nic proti)
• KK (King Kráťa) E-mail
25.09.2008, 18:24 - ID:19533
Vsadím se, že OdpÚrce Kinga Kráti je stejná osoba jako ten druhý... a co se týče tebe OdpÚrce, tak jsi zjevně negramotný stejně jako tvé druhé ego. Odpůrce se píše takto s Ů. A netvď mi, že jsi slovák a máš jinou gramatiku, ano?
• Odpúrce Kráti
25.09.2008, 17:38 - ID:19531
jenze ty tento server nevedes tak mi muzes polibit prdel
• Paragán
25.09.2008, 14:59 - ID:19524
KK, nevšímej si ho. To je ten blbec, co si neumí zvolit nick a rovnou píše do řádky Jméno. A potom pokračuje v Textu. Takže s pologramotným debilem si přece nebudeš dělat vrásky.
• KK (King Kráťa) E-mail
25.09.2008, 14:13 - ID:19522
Být tohle na serveru, který vedu já, bral bych to jako urážku na cti a padal bys. Je to jen přezdívka a tu si můžeme dát jakou chceme. A navíc nejsem hlavně King Kráťa, ale KK - to King Kráťa je v závorce, jako dodatek, aby se lidi neptali, co to KK znamená. Jen se mi líbili dvě K a přidal jsem k nim nějaká slova - toť vše.
• KK (King Kráťa) E-mail
22.09.2008, 15:21 - ID:19464
Ať si spamuje, noob. Jeho problém, mi to nějak přežijeme.
• Nobody
19.09.2008, 20:04 - ID:19424
No konečně.Přečetl jsem ji jedním dechem ale nijak zajímavé jenom opravdu KLASIKA,jen mně upoutala ta zmínka o životodárných spermiích.Nechci nijak předbíhat ale jak to vyřešíš jestli napustí tu Barboru a ona se zase zmnění v dítě.Nebo ne nic mi neříkej já se radši nechám překvapit.Jinak dík že alespoň ty jsi nepřestal psát,zdá se že Fred má tvůrčí krizi.
• Mom
25.09.2008, 02:09 - ID:19505
jano, tak jsem se chtěla podívat na tvé povidky, ale je tam jenom jeden incest od autorky Jany, takže to asi nebudeš ty. Ale ani k této povídce se Fred nijak nevyjadřoval, natož hanlivě. Takže ti ani nediktoval, jak máš napsat pokračování, když zřejmě psaní není tvoji parketou. Ale jedovaté komentáře ti jdou.
• Hák
24.09.2008, 01:16 - ID:19490
to Jana: Pokud jsem si všiml, tak Fred už komentáře nepíše alespoň 2 měsíce, tak nevím, proč se do něj navážíš. to Nobody: Nevím, zda má Fred tvůrčí krizi, ale má tady 5 nových povídek a jejich hodnocení je docela slušné, ale komentáře u nich nejsou žádné.
• jana
22.09.2008, 17:40 - ID:19470
ře by už lidi nebavily rádobychytré komentáře freda na tomto serveru, co mu také psát pod jeho povídky, když je tak dokonalý a co se týče kritiky ostatních spíš diktátor?
• KK (King Kráťa) E-mail
22.09.2008, 14:24 - ID:19459
No, s Barčou se nech překvapit. No, měla to bejt spíš Barčina první zkušenost s mužem v jejím zaměstnaní. No(

) Fred nepíše povídky, protože se mu nikdo neozval k Evě a bere to jako satisfakci (cituji ho). Pravda, napsal Kouzlo večerky, ale tam se mu ozval myslím jen jeden člověk...